Mini regulamin

Nasze Zaproszenie – regulamin

 


 

Zasady ogólne

  • Naszezaproszenie.pl jest serwisem  zaproszeń internetowych  o charakterze abstynenckim, mającym na celu polepszenie przepływu informacji o wydarzeniach organizowanych przez różnego rodzaju ruchy abstynenckie i trzeźwościowe na terenie  całego kraju. Serwis zamieszczony jest  pod adresem : https://naszezaproszenie.pl
  • Zamieszczanie zaproszeń dokonywane jest w oparciu o niniejszy regulamin.
  •  Serwis nie ponosi odpowiedzialności za treść i wiarygodność zamieszczanych zaproszeń i wpisów.

Korzystanie z serwisu

Zamieszczony regulamin i warunki korzystania z serwisu obowiązują do dnia 28.02.2018 Po upływie tego czasu warunki omówione  w regulaminie mogą ulec zmianie.

 

1. Do pełnego korzystania ze wszystkich możliwości  serwisu  wymagane jest utworzenie konta użytkownika .

Aby utworzyć konto należy dokonać rejestracji podczas której należy:

-utworzyć login(wpisać własny pseudonim)

-wpisać własne hasło

-podać działającego e-maila

Po zalogowaniu się na stronę, należy wejść do panelu zarządzania i wybrać zakładkę :”edytuj profil”  i wpisać numer telefonu kontaktowego w „swoim profilu”. Numer telefonu i adres e-mail są widoczne tylko dla administratora.

Użytkownikiem konta może zostać każdy, kto dokona rejestracji według zasad określonych w regulaminie.

2. Zamieszczenia zaproszeń  jest jedną z wielu funkcji dostępnych w serwisie.Aby zaproszenie było dostępne dla wszystkich gości i użytkowników serwisu należy:

-być zalogowanym na stronie

– dodać treść zaproszenia do formularza „dodaj zaproszenie” zgodnie z opisem zamieszczonym w zakładce „pomoc”. Zaproszenie jest teraz widoczne tylko dla zalogowanego użytkownika, który je dodał.

– wybranie formy płatności: Druk Pocztowy , Przelew internetowy w celu dokonania płatności.
– dokonanie płatności -przy wyborze każdej z tych dwóch form płatności w tytule przelewu wpisujemy nazwę miejscowości i termin spotkania oraz wysyłamy dowolną kwotę na rachunek bankowy podany w zakładce” Utrzymanie strony” .

– Po wpłynięciu na podany numer rachunku dowolnej kwoty, administrator w ciągu 24 godzin akceptuje zaproszenie i staje się ono widoczne w serwisie.

Brak podanego w zaproszeniu  terminu spotkania w treści zaproszenia(nie mylić z kalendarzem) może spowodować usuniecie zaproszenia z serwisu.Należy też zwrócić uwagę aby przy mapce oprócz ulicy i miejscowości podane było również województwo.Ponieważ istnieje w Polsce dużo miejscowości o tej tej samej nazwie..

3 Aby zamieścić w serwisie ulubione miejsce  informację o miejscu należy wykonać następujące czynności:

-być zalogowanym na stronie

-dodać ulubione miejsce do listy miejsc wypełniając formularz „dodaj ulubione miejsce” według opisu zamieszczonego w zakładce ” pomoc „.

-informacja o miejscu  ukaże się od razu w momencie dodania przez użytkownika.(opłata i akceptacją administratora nie jest wymagana)

-Ulubione miejsce jest widoczne na liście serwisu , jak długo jak długo utrzymywane jest konto użytkownika.W sytuacji kiedy konto jest zlikwidowane lub nie nieczynne od dłuższego czasu, również likwidowane są wszystkie wpisy zamieszczone przez użytkownika konta.

 

4 Aby korzystać z treści zamieszczonych w serwisie czyli zaproszeń wpisów i komentarzy, nie jest wymagane posiadania konta użytkownika ani dokonanie opłat.
5. Aby skasować  utworzone konto należy  należy wysłać na adres przemolukow@gmail.com prośbę o skasowanie konta o nazwie zawierającą login właściciela konta.
Prośba musi być wysłana z adresu e-mail podanego podczas rejestracji  lub numeru telefonu podanego w profilu użytkownika.

 

Vantage Theme – Powered by WordPress.
Przejdź do paska narzędzi