CBO powiedział, że 65- i 66-latkowie są coraz zdrowsi i dlatego kosztują mniej pieniędzy

Możliwość komentowania CBO powiedział, że 65- i 66-latkowie są coraz zdrowsi i dlatego kosztują mniej pieniędzy została wyłączona

CBO powiedział, że 65- i 66-latkowie są coraz zdrowsi i dlatego kosztują mniej pieniędzy

Konsumenci, którzy chcą skorzystać z usługi od 1 stycznia, muszą zarejestrować się do 15 grudnia.

Co więcej, powiedzieli, że uważają, że strona internetowa jest gotowa do uruchomienia 1 października – pomimo problemów napotkanych później tego dnia – i nie zalecali opóźniania uruchomienia Healthcare.gov, powiedział czterech wykonawców House Energy and Commerce Committee .

Czwartkowe przesłuchanie było okazją dla prawodawców do rozważenia federalnych wykonawców odpowiedzialnych za budowę Healthcare.gov po ponad 3 tygodniach powszechnych skarg na problemy z tworzeniem kont i próbą wykupienia pokrycia na stronie. Sekretarz Zdrowia i Opieki Społecznej (HHS) Kathleen Sebelius ma zeznawać przed tą samą komisją w przyszłym tygodniu.

Republikanie grożą wezwaniami

Dwóch czołowych republikanów w Kongresie dało Sebeliusowi czas do poniedziałku na dostarczenie dokumentów związanych z problemami Healthcare.gov, w przeciwnym razie zostanie wezwana do sądu – powiedzieli w piątek.

„Twój brak informacji Kongresu, które rzuciłyby dodatkowe światło na te problemy, jest niepokojącą wskazówką, że odmawiasz pociągnięcia ludzi do odpowiedzialności za to kosztowne i nieudane przedsięwzięcie” – powiedział przewodniczący Komisji ds. Nadzoru Izby Reprezentantów i Reform Rządu, Darrell Issa (R-California). oraz członek rankingu senackiej komisji ds. zdrowia, edukacji, pracy i emerytur Lamar Alexander (R-Tenn.) napisał.

W środę ustawodawcy zapytali również 11 federalnych wykonawców odpowiedzialnych za budowę Healthcare.gov, co wiedzieli w tygodniach poprzedzających premierę 1 października.

Ustawodawcy wzywają Sebeliusa do ustąpienia

Trzydziestu trzech republikanów z Izby Reprezentantów wezwało w środę do rezygnacji Sebeliusa, po powtarzających się problemach z Healthcare.gov.

Powiedzieli, że kierownictwo jest podziurawione „niepewnością, zagubieniem i niekompetencją” pomimo 3 lat przygotowań do premiery 1 października.

„Skala problemu jest tak duża, że ​​gdyby była to prywatna firma lub dowództwo wojskowe, dyrektor generalny lub generał zostałby zwolniony” – czytamy w liście do prezydenta Obamy. „Dlatego wzywamy was do pociągnięcia Sekretarz Sebeliusa do odpowiedzialności za fiasko, jakim jest HealthCare.gov, i do jej rezygnacji”.

FDA planuje ograniczyć stosowanie leku Vicodin Rx

W czwartek FDA zaostrzyła kontrolę nad lekami złożonymi z hydrokodonu, takimi jak Vicodin, zalecając sklasyfikowanie ich jako narkotyków Schedule II, takich jak OxyContin i fentanyl.

To posunięcie – trwające od ponad dziesięciu lat – wyeliminuje klinicystów możliwość przepisywania leków na okres do 6 miesięcy, a także możliwość wystawienia recepty po prostu. W przypadku leków z Wykazu II lekarze mogą pisać na nie dłużej niż 3 miesiące, a pisemna recepta jest obowiązkowa.

FDA oświadczyła, że ​​wyśle ​​formalny pakiet zaleceń do Departamentu Zdrowia i Opieki Społecznej (HHS) do początku grudnia, a Administracja ds.Egzekwowania Leków dokona ostatecznej zmiany.

FDA zgadza się na kilka nowych leków

FDA zatwierdziła w piątek pierwszy jednoskładnikowy produkt zawierający hydrokodon, kiedy dała zielone światło Zohydro ER (tabletki wodorowinianu hydrokodonu o przedłużonym uwalnianiu) do długotrwałego leczenia opornego na leczenie silnego bólu.

Tego samego dnia agencja zatwierdziła flutemetamol (Vizamyl) do stosowania w skanach PET w celu oceny obciążenia blaszkami beta-amyloidowymi w mózgach żywych pacjentów, co czyni go drugim takim środkiem dostępnym w USA.

W poniedziałek FDA zatwierdziła podskórny preparat tocilizumabu (Actemra) do stosowania przez dorosłych z reumatoidalnym zapaleniem stawów, którzy nie zareagowali w pełni na leczenie konwencjonalnymi lekami przeciwreumatycznymi modyfikującymi przebieg choroby.

Karta Medicare dotycząca chirurgii kręgosłupa wynosi 3,9 miliarda dolarów

Firmy należące do lekarzy, które dystrybuują urządzenia medyczne, dostarczyły 19% produktów używanych w operacjach kręgosłupa zafakturowanych Medicare w 2011 r., Zgodnie z dochodzeniem przeprowadzonym przez Biuro Generalnego Inspektora (OIG).

Raport podaje, że w roku podatkowym 2012 Medicare wypłacił szpitalom łącznie 3,9 miliarda dolarów za 178 789 operacji kręgosłupa, czyli średnio 21 613 dolarów na każdą.

W marcu OIG wydała specjalne ostrzeżenie o oszustwie, ostrzegające pacjentów o lekarzach, którzy są również właścicielami firm sprzedających urządzenia medyczne, które lekarze ci mogą następnie wszczepić swoim pacjentom. Takie biznesy, zwane dystrybucjami należącymi do lekarzy, stanowią poważne ryzyko oszustw i nadużyć oraz mogą być niebezpieczne dla pacjentów, powiedział wówczas OIG.

Podniesienie wieku Medicare oszczędza mniej pieniędzy niż myślano

Podniesienie wieku kwalifikowalności Medicare z 65 do 67 lat pozwoliłoby rządowi federalnemu zaoszczędzić 19 miliardów dolarów w ciągu dekady – znacznie mniej niż przewidywano w zeszłym roku, poinformowało w czwartek Kongresowe Biuro Budżetowe (CBO).

Biuro oszacowało w zeszłym roku, że podniesienie wieku uprawniającego pozwoliłoby zaoszczędzić 113 miliardów dolarów w ciągu dziesięciu lat.

CBO powiedział, że 65- i 66-latkowie są coraz zdrowsi i dlatego kosztują mniej pieniędzy.

W następnym tygodniu

We wtorek administrator CMS Marilyn Tavenner będzie zeznawać przed komisją House Ways and Means o wdrożeniu ustawy o przystępnej opiece.

Sekretarz HHS Kathleen Sebelius będzie zeznawać przed Komisją ds. Energii i Handlu Izby Reprezentantów na ten sam temat w środę.

Tego samego dnia odbędzie się posiedzenie dwuizbowej komisji, która przedstawi zalecenia budżetowe.

WASZYNGTON – Gdy kurz opadł po wczorajszym porozumieniu budżetowym w ostatniej chwili, mającym na celu zapobieżenie niewypłacalności rządu federalnego, przerażający fakt pojawił się dla lekarzy w tym kraju.

Może być trudniej opóźnić o kolejny rok planowane cięcia, z którymi borykają się lekarze w ramach formuły zrównoważonego wzrostu (SGR) Medicare. Lekarze stoją w obliczu 24,4% obniżki płatności Medicare w 2014 r., Chyba że Kongres podejmie działania, aby temu zapobiec.

Wysłuchaj mnie.

Skoro rząd federalny był finansowany do 15 stycznia i nie ma naturalnej ustawy, do której można by dołączyć roczną łatkę SGR, jaki mechanizm pozostaje Kongresowi do podjęcia działań?

Oczywiście Kongres mógłby działać na podstawie odrębnego projektu ustawy – więc nie cała nadzieja dla lekarzy jest stracona. Ale rzeczywistość jest taka, że ​​jest zdecydowanie za dużo pracy nad ustawą SGR o uchyleniu i zastąpieniu, aby skończyć przed świętami – pomimo wielkiego optymizmu, że taka ustawa miałaby zostać uruchomiona w tym roku.

Kongres lubi wydawać ogromne, wieloaspektowe ustawy, które łączą kilka powiązanych działań. Nie ma wydatków, opodatkowania, rachunku Medicare, który prawdopodobnie pojawi się w pozostałej części tego roku. Jedynym rachunkiem związanym ze zdrowiem, który prawdopodobnie zyska na popularności w ciągu najbliższych kilku miesięcy w Kongresie, jest ten flex optima ulotka, który dałby FDA większy nadzór nad aptekami składającymi leki.

Bez naturalnego narzędzia do prowadzenia rocznego „lekarstwa” przeszkody dla zorganizowanej medycyny stają się większe. Według Biura Budżetowego Kongresu, roczna poprawka będzie kosztować około 8,6 miliarda dolarów.

Ostatnim razem Kongres załączył roczną poprawkę SGR do umowy z 1 stycznia, która pozwoliła uniknąć „klifu fiskalnego”.

„Umowa karze wszystko do stycznia. Do tego czasu, kiedy ponownie pojawi się problem z całym budżetem i pułapem zadłużenia, nie ma obecnie rutynowego narzędzia legislacyjnego, które pozwoliłoby tymczasowo uniknąć automatycznej obniżki stóp procentowych spowodowanej przez SGR w styczniu lub wprowadzić trwałą poprawkę”. Kip Piper, ekspert w dziedzinie Medicare, Medicaid i reformy zdrowia, powiedział MedPage Today w e-mailu. „Oba wymagają rekompensat związanych z wydatkami lub dochodów na pokrycie kosztów”.

Bob Doherty, starszy wiceprezes ds. Rządowych i polityki publicznej w American College of Physicians, który od lat śledzi tajniki Kongresu, powiedział, że komisja Izby Reprezentantów ma możliwość włączenia stałego rozwiązania SGR do sprawozdanie z długoterminowych rozwiązań budżetowych, które ma nastąpić do 15 grudnia.

„Może to stanowić przeszkodę, ale także oczyści pokład, aby Kongres mógł pracować nad innymi priorytetami, w tym SGR, zamiast zostać pochłoniętym przez pułap zadłużenia i zamknięcie” – powiedział Doherty.

Inny lobbysta grupy lekarzy powiedział MedPage Today, że oddzielenie łatki SGR (która jest w dużym stopniu kwestią dwustronną) od innych ustaw o przystępnej opiece i federalnych problemów budżetowych (które obecnie są gorzko stronnicze) może dobrze wróżyć na kolejny roczny opóźnienie.

Wiele źródeł zauważyło, że przyszłoroczne cięcia SGR są tak drastyczne – ponad 24% – że jest mało prawdopodobne, aby ustawodawcy z Waszyngtonu pozwolili im kontynuować.

– Zwłaszcza w roku wyborczym – powiedziała Piper. „Przypuszczalnie znowu zaczną łowić – chociaż powinni po prostu uchylić to cholerstwo i ruszyć dalej”.

Mają kilka tygodni.

Ale jeśli urzędnicy federalni nie będą w stanie sprawnie uruchomić nowego internetowego rynku ubezpieczeń do połowy listopada, problemy nękające 3-tygodniową stronę internetową mogą stać się znacznie większym zagrożeniem dla sukcesu prawa zdrowotnego, utrudniając rejestrację i napędzając przeciwników. analitycy twierdzą, że wezwania do opóźnienia wdrożenia.

„System musi działać w miarę wydajnie – nie mówię bezbłędnie – przed połową listopada” – powiedziała komisarz ds. Ubezpieczeń Sandy Praeger z Kansas, jednego z 36 stanów polegających na rynku federalnym, ponieważ ustawodawcy zdecydowali się nie robić własnych rynek państwowy.

W poniedziałek prezydent Barack Obama po raz pierwszy odniósł się bezpośrednio do tych problemów, mówiąc „nikt nie jest bardziej sfrustrowany ode mnie” i obiecując, że eksperci technologiczni z całego kraju współpracują z administracją „aby to działało lepiej, szybciej i szybciej. „

Mimo to nie podał szczegółów dotyczących zakresu problemów, harmonogramu napraw ani liczby osób, które pomyślnie się zarejestrowały z ponad 19 milionów odwiedzających witrynę.

Stawka jest ogromna – nie tylko ze względu na opinię publiczną, ale praktycznie, jeśli chodzi o stworzenie szerokich pul ubezpieczeniowych, które są kluczem do sukcesu prawa. Platformy handlowe mają być punktami kompleksowej obsługi, w których indywidualni konsumenci mogliby porównać polisy, dowiedzieć się, czy kwalifikują się do dotacji i zarejestrować się w ubezpieczeniu.

Ale bez solidnego udziału – a rząd liczy na 7 milionów zarejestrowanych w pierwszym roku – program może nie przyciągnąć niezbędnej liczby i równowagi między zdrowymi i niezdrowymi konsumentami, potencjalnie skutkując podwyżkami składek w przyszłych latach.

„Jeśli nie zauważymy znaczącej poprawy w ciągu najbliższych 2 lub 3 tygodni, będziemy w złym miejscu” – powiedział Dan Schuyler, ekspert ds. Wymiany w firmie konsultingowej Leavitt Partners. „Już nie udało nam się osiągnąć tego 7 milionów”.

2020-01-02 z -

Brak możliwości komentowania.

Vantage Theme – Powered by WordPress.
Przejdź do paska narzędzi